fredag 2. juli 2010

Møbler og julevarer, og ferie !

De siste dagene har vært hektiske. Stor møbellevering kom endelig i går, men plassert utenfor butikk før åpningstid istedet for på lageret, som avtalt. Lettere panikkanfall. Ikke mulighet til å få alt inn i butikken, og den danske sjåføren hadde hastverk - ikke noe hjelp å få der i gården. Men ting kom på plass i løpet av kvelden, og lageret er fyllt med skap, skap og skap, skjenker, stumtjenere, krakker, hyller, reoler og medisinskap. Kommer på nett i løpet av kort tid, og i butikk efterhvert.
Kvelden i dag har vært viet julen - og julevarer.
Bestillinger er sendt og sikrer tidlig levering til nettbutikk.
Apropos nettbutikk - oppussing er på trappene, og en helt ny og fresh butikk/nettside vil komme i løpet av høsten. Det gleder vi oss til!

Men først er det ferie - fire uker med familie og venner. Ved havet, på fjellet og i vakre Stockholm.

Ønsker alle gode kunder og lesere en herlig sommer.
Butikken i Nittedal er åpen, med reduserte åpningstider.
Nyheter fra Odd Molly kommer på nettbutikk snart.

Sommerklem fra Nina

4 kommentarer:

  1. Åh - her var det mye fint.. Sikle, sikle :)

    God helg!!!

    klemmer

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Julevarer høres faktisk ganske spennende ut. Jeg håper du legger ut noen smakebiter etterhvert. Møblene dine er alltid flotte. Skulle ønsket jeg kunne kjøpt både det ene og det andre.
    Du har forresten fått deg en kjekk blogg.

    Nei nå må jeg få gjort noe her før det bærer avsted på loppis i et etterlengtet regnvær;)

    Ønsker deg en vakker dag videre. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. innenfraogut.blogspot.com7. juli 2010 kl. 22:04

    Hei :)
    Dette gleder jeg meg til :)
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  4. Hei Nina
    Nydelige bilder og så mange fine kommoder.
    Jeg har noen fine striesekker for salg på bloggen min....er det kanskje noe for din butikk?
    klem...Ellen

    SvarSlett